مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 12:102021-01-15ورزشي

لیگ برتر فوتبال بانوان| تساوی سپاهان و ذوب آهن در شهرآورد اصفهان


مصاف تیم های ذوب آهن و سپاهان در لیگ برتر فوتبال بانوان با تساوی به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز پیگیری شد که در حساس ترین بازی هفته تیم های ذوب آهن و سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر شهرآورد اصفهان را برگزار کردند.

در این دیدار سبز پوشان با ترکیب زهرا خواجوی، رقیه شهبازی، وحیده ایثاری، مینا داودی، ندا اقبالی، سیما محمدپور، سحر رمضانی، سارا سبزواری، سارا ظهرابی نیا، مرضیه نیکخواه و نگین زندی به زمین رفتند.

مهناز امیرشقاقی نیز برای این دیدار هانیه علیمردانی، میترا نظری، کوثر کمالی، زهرا پورحیدری، زهرا ذوالفقاری، شقایق روزبهان، فاطمه عادلی، شیدا تخشا، معصومه همتی، مینا نافعی و ثنا صادقی را در ترکیب سپاهان قرار داده بود.

ذوب آهن بازی را بهتر شروع کرد و خیلی زود و در دقیقه 6 توسط سارا سبزواری به گل نخست دست پیدا کرد، در ادامه نیمه دوم طلایی پوشان برای جبران گل خورده تلاش زیادی کردند اما نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز شاگردان امیرشقاقی در سپاهان برشدت حملات خود افزودند و در مقابل سبز پوشان به خوبی دفاع می کردند؛ سپاهان در دقیقه 78 توسط هانیه علیمردانی به گل تساوی دست پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتبال بانوان| تساوی سپاهان و ذوب آهن در شهرآورد اصفهان

لیگ برتر فوتبال بانوان| تساوی سپاهان و ذوب آهن در شهرآورد اصفهان